קהלים מותאמים אישית בפרסום בפייסבוק

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

קמפיין מודעות הפרסום של פייסבוק מעניק לנו המון כלים מתקדמים ייחודיים. מדובר בתכונות חכמות אשר יועילו מאוד במסע הפרסום המקוון שלנו, יקלו עלינו על יצירתו ויגבירו את האפקטיביות שלו.

האפשרות ליצור קהלים בהתאמה אישית בפייסבוק היא אחת מהדוגמאות הטובות ביותר לכלים חשובים אלה.

בעיקרון, קהלים מותאמים אישית נועדו על מנת לאפשר לכם לפלח את המודעות שלכם בפייסבוק ולהשיג קהל יעד עוד יותר ממוקד וספציפי.

איך למקד את הקהל שלכם בפייסבוק?

אתם בוודאי תוהים כיצד אפשר לבצע מיקוד קהל עוד יותר מדויק, לאחר שכבר פילחנו את המודעות שלנו לפי גיל, מגורים, הכנסה ותחומי עניין?

פשוט לשלוח לפייסבוק רשימה מוכנה של אנשים שאתם רוצים לשווק את המוצרים שלכם ישירות אליהם ומעוניינים שדווקא הם יראו את מודעות הפרסום בפייסבוק שיצרתם!

ישנם כמה סוגים שונים של קהלים מותאמים אישית. עתה ניגש לפירוט שלהם…

קהל מותאם אישית מרשימת הלקוחות שלכם

מדובר בסוג הסטנדרטי והבסיסי ביותר של קהל בהתאמה אישית. אתם פשוט מעלים רשימת פרטי אנשי קשר ואלה יהיו האנשים היחידים שמודעות הפייסבוק שלכם יוצגו בפניהם.

זאת דרך מצוינת להפוך רשימת תפוצה הכוללת כתובות דואר אלקטרוני ומידע נוסף שאספתם באמצעות האתר שלכם לקהל היעד של מודעות הפרסום בפייסבוק שהכנתם.

לאחר שתעלו את הנתונים לפייסבוק היא תנסה להשוות את הנתונים שמסרתם, כמו שמות, כתובות אי-מייל ומספרי טלפון למסד הנתונים שלה ולאתר משתמשי פייסבוק העונים לפרטים שמסרתם.

כך תוכלו להגיע ללקוחות שאתם כבר מכירים ולאנשים שכבר גילו עניין במוצרים ובעסק שלכם והשאירו את פרטיהם.

מדובר בלידים "חמים", הכוללים לקוחות שכבר מודעים למה שיש לכם להציע או שכבר התנסו במוצרים אחרים שלכם בעבר ולכן אולי כל מה שהם צריכים זה דחיפה קטנה בעמוד הפייסבוק שלהם שתשכנע אותם סופית לרכוש את המוצר או השירות שאתם משווקים!

קהל מותאם אישית מהאתר שלכם

אפשרות הפילוח המתקדמת הזאת מבצעת התאמה בין אנשים שביקרו באתר שלכם לאנשים בפייסבוק ומפנה אליהם את מודעות הפרסום שלכם.

זה נעשה באמצעות הפיקסל של פייסבוק, שעוקב אחר הפעילות באתר שלכם ומשתמש במידע זה לטובת קמפיין השיווק שלכם בפייסבוק.

קהל מותאם אישית מהאפליקציה שלכם

תוכלו להגיע לאנשים שמשתמשים באפליקציה שלכם במחשב או במכשיר נייד. זה דומה לשיווק מחדש, רק שאתם עושים זאת באמצעות אפליקציה.

זאת אפשרות מצוינת ויעילה במיוחד עבור אלה שעושים שימוש באפליקציה כחלק ממסע השיווק וקידום המכירות שלהם. למשל, אם יצרתם אפליקציה המאפשרת ללקוחות להזמין אוכל מהמקום שלכם.

קהלים דומים

מדובר בכלי מתקדם ויעיל במיוחד שמאפשר לכם למצוא לקוחות פוטנציאליים חדשים ולהרחיב את קהל היעד של מסע הפרסום שלכם.

כאשר אתם מעלים לפייסבוק רשימה של פרטי לקוחות קיימים שלכם באמצעות כלי זה, תוכלו לבקש מפייסבוק למצוא אנשים נוספים בעלי מאפיינים דומים.

לדוגמה, אם רשימת פרטי אנשי הקשר שהעלתם מורכבת מאנשים בעלי גיל מסוים או שהם בעלי אותם תחומי עניין משותפים, אז פייסבוק תחפש משתמשים נוספים בעלי מאפיינים זהים.

קהלים דומים מאפשרים לכם להגיע לאנשים חדשים שסביר שיתעניינו בעסק שלכם מכיוון שהם דומים ללקוחות הקודמים שלכם או לאנשים שכבר גילו עניין במוצרים ובעסק שלכם.

הכלי הנהדר הזה יחסוך לכם הרבה כסף, זמן ומאמץ הכרוך בגיוס פרטי לקוחות רלוונטיים חדשים וירחיב את קהל היעד הממוקד שלכם באופן אוטומטי ומיידי מבלי שתצטרכו לשבור את הראש ולעשות זאת באופן ידני.

 

 

פוסטים אחרונים

סגירת תפריט
דילוג לתוכן