איך להכפיל את כמות המבקרים באתר באמצעות וידאו?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

איזו טכניקת שיווק הפכה לפופולרית ביותר באינטרנט?

הידעתם כי 80% מכל התוכן באינטרנט יהיה מורכב מסרטונים עד שנת 2020? שיווק באמצעות ווידאו הפך לאחת מטכניקות השיווק המקוון הפופולריות ביותר. למעשה, יש לכם סיכוי גבוה של פי 50 להגיע לדף הראשון בתוצאות החיפוש של גוגל עם סרטון מאשר כל סוג אחר של תוכן.

סרטונים הם הצורה המרתקת ביותר של תוכן, זו דרך נהדרת לערב את הקהל שלכם בדבר שאתם מנסים להשיג. אבל הצלחה בשיווק סרטונים היא לא רק להפיץ את הסרטון ולקוות שיהפוך להיות ויראלי. קיימת שיטה ומניע מאחורי שיווק בווידאו שאתם צריכים לדעת עליה.

5 שיטות שיעזרו לכם להכפיל את כמות המבקרים באתר באמצעות וידאו:

#1 צרו סיפור

אנשים אוהבים סיפורים ובמיוחד סיפורים שהם יכולים להזדהות איתם. הסרטונים שהופכים להיות ויראליים במדיה החברתית הם כל כך מצליחים מפני שיש להם חלק שמספר סיפור.

הסרטונים שלכם צריכים לספר סיפור שהקהל שלכם מזדהה איתו, משהו מעורר השראה שיגרום לחיבור עם הקהל שלכם.

#2 לא לשעמם את הצופים

אל תיצרו סרטון ארוך ומשעמם. תעשו אותו חד וקצר ותארזו כל מה שאתם רוצים להגיד תוך שלושים שניות עד שלוש דקות. כל מה שמעבר לגבול השלוש דקות ישעמם את הקהל שלכם.

תזכרו, הצופים שלכם כנראה צופים בסרטון שלכם באייפון שלהם בתוך מעלית צפופה או כשהם מחכים לאוטובוס. אז יש להם טווח קשב מאוד קצר ואין להם זמן להרצאות!

סרטונים ארוכים = שיעורי נטישה גבוהים.

#3 תערבו את הקהל שלכם!

רוב הסרטונים המוצלחים הם סרטונים אינטראקטיביים שמערבים את הקהל. אנשים אוהבים תוכן אינטראקטיבי שמאפשר להם להשתתף ולהחליט לאן ללכת עם זה. טריק אחד הוא ליצור סדרת סרטונים עם סיפור דינמי שמפתח על בסיס רצון הקהל.

אתם יכולים לכלול סקר דעת קהל בסרטונים שלכם ולשאול את הצופים מה הם רוצים לראות בסרטון הבא בסדרה ובין אם הם מסכימים לנקודת המבט שלך או לא ומדוע.

#4  הנעה לפעולה

המטרה שלכם צריכה להיות אופטימיזציה של ההמרות באמצעות הסרטונים שלכם. זו הסיבה לכך שאתם יוצרים אותם בסופו של דבר. לבדר, ליידע ולעורר השראה בקהל שלכם זה רק חלק מהתהליך.

המטרה הסופית היא לגרום לצופה לבצע פעולה מסוימת, בין אם זה לקנות מוצר, להיות מנוי לשירות או להירשם לניוזלטר. זו הסיבה שבשניות האחרונות של אתם חייבים להגיד לצופים שלכם מה בדיוק הדבר הבא שהם צריכים לעשות. ללא זה, הסרטונים שלכם חסרי תועלת.

#5 הפצת הסרטון

אין סיבה ליצור סרטון אם אין לכם מושג היכן ואיך להפיץ אותו. אז אם אתם מתכוונים להעלות סרטון לאתר שלכם – כיצד אתם הולכים לגרום לאנשים לצפות בו?

חשוב שתבנו תוכנית מסודרת היכן אתם מתכוונים להפיץ את הסרטון, כמובן שהמדיות החברתיות הן מקום מצוין לעשות זאת.

לסיכום

סרטונים הם הדרך הכי טובה לחשוף את העסק שלכם לקהלים חדשים. חשוב לתת ערך אמיתי בסרטונים ולתכנן מראש כיצד להפיץ אותם.

פוסטים אחרונים

סגירת תפריט
דילוג לתוכן