איך להגדיל את הלקוחות באמצעות תוכן?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

שיווק באמצעות תוכן הוא נושא מדובר מאוד.

כולם אומרים שזה חשוב, התוכן נחשב למלך הבלתי מעורער בכל הקשור לשיווק. מה כל כך מיוחד בשיווק באמצעות תוכן?

מה זה שיווק באמצעות תוכן?

גישת שיווק אסטרטגית המתמקדת ביצירה והפצה של תוכן בעל ערך, רלוונטי ועקבי כדי למשוך ולשמר קהל מוגדר היטב ובסופו של דבר לגרום לפעולה רווחית של הלקוח.

באופן בסיסי, שיווק טוב הוא לא רק לפרסם דברים בבלוג או במדיה החברתית שלכם ולקוות שתקבלו פרסום.

זאת יותר גישה אסטרטגית ליצירה והפצת התוכן שלכם.

כדי שהאסטרטגיה הזאת תעבוד, חייב להיות לכם מושג ברור לגבי מה שאתם רוצים להשיג, מה המטרות שלכם וכיצד אתם מתכננים לעשות את זה.

התוכן צריך להיות בראש ובראשונה מכוון לקהל יעד ספציפי.

זה אומר שצריך להיות לכם מושג ברור לגבי תחומי העניין, הרצונות, הדאגות והצרכים של קהל היעד שלכם.

אתם צריכים לדעת מה נקודות הכאב שלכם וכיצד המוצרים או השירותים שלכם יכולים להתאים לחייהם או אחר הדבר שהם מחפשים.

התוכן שלכם צריך לענות על השאלה הבסיסית שהקהל שלכם ישאל – למה הם צריכים להתייחס אליכם?

מה המומחיות שיש לכם וכיצד היא יכולה לשמש אותם?

המטרה שלכם צריכה להיות ליידע ולחנך את הקהל שלכם וגם לבדר ולגרום להם להיות מעורבים באופן משמעותי עם התוכן שלכם.

כדי שאסטרטגיית שיווק התוכן שלכם תצליח, התוכן צריך להיות בעל ערך, רלוונטי ועקבי.

כשאנו אומרים בעל ערך, אנו מתכוונים לאותם אנשים המבקרים באתר שלכם, קוראים את הבלוגים, מקשיבים לפודקסטים או צופים בסרטונים וצריכים לקבל משהו שימושי כתוצאה מכך.

הם צריכים לקבל את התחושה שהם נהנו בדרך כלשהי, דבר שעושה שינוי בחייהם.

במילים אחרות, התוכן שלכם צריך לענות על השאלה "מה יוצא לי מזה?".

שיהיה רלוונטי, אנו מתכוונים שהתוכן שלכם צריך לפנות לצרכים מסוימים, רצונות או תחומי עניין של הקהל שלכם.

יש להם שאלות עבורכם ולכם צריכות להיות התשובות עבורם. אתם צריכים לבוא בתור המומחה האמין באמצעות התוכן.

שיהיה עקבי, אנו מתכוונים שהתוכן צריך להיות עקבי במהלך תקופה של זמן.

אז אתם לא יכולים לפרסם תוכן בתחום מסוים ומשהו שונה לחלוטין בעוד מספר שבועות. אתם צריכים לתקשר באמצעות אותו הקול.

למה שיווק באמצעות תוכן חשוב?

שיווק באמצעות תוכן חשוב בגלל מספר סיבות.

קודם כל, אסטרטגיית שיווק תוכן יעילה דוחפת לפעולה חיובית יותר של המבקרים באתר.

באופן כללי, אנשים אוהבים לעשות עסקים עם אנשים שמבינים אותם.

הם סומכים על המלצות של אנשים שעבדו עם בעל העסק.

זה אומר שסביר יותר להניח שהם יסמכו על מאמר או פוסט בבלוג ששותף במדיה החברתית על ידי חבר או מכר.

שיווק באמצעות תוכן נותן לכם את ההזדמנות להרוויח את האמינות שאתם מחפשים מהקהל שלכם ולהדגים כיצד המוצר או השירות שלכם יכול לעשות הבדל אמיתי בחייהם. בואו נראה מדוע זה כל כך חשוב.

תוכן טוב יעזור לקידום אורגני של האתר

איכות התוכן שלכם עושה את כל ההבדל בנוגע לקידום שלו בגוגל.

בעבר רוב המשווקים באינטרנט הזניחו את התוכן והתמקדו במקום בשיטות כמו דחיסת מילות מפתח, שכפול ועוד.

אבל מאז השחרור של עדכוני הפינגוון והפנדה, גוגל פגעה באופן משמעותי בדירוג של אתרים שהתוכן בהם גרוע או כתוב באופן שגוי מבחינה דקדוקית.

פתאום התוכן הפך להיות אחד מגורמי הדירוג החשובים ביותר בגוגל.

התוכן הפך להיות חיוני עבור כל אסטרטגיית בניית קישורים. קישורים חיצוניים הם עדיין גורמי הדירוג הכי חשובים בגוגל ויצירת תוכן נהדר על בסיס קבוע היא הדרך הטובה ביותר לעשות את זה.

כיצד תוכן טוב מקדם מכירות?

לצרכנים של היום יש תיאבון גדול למידע, אבל מה שהם לא אוהבים הוא שמנסים לדחוף להם.

שיווק באמצעות תוכן הוא הצורה העדינה ביותר של פרסום שמעבירה את המסר בקרב הקונים שלכם בדרך מאוד עוצמתית ללא הצורך לדחוף להם את זה לפנים.

רוב הצרכנים היום עושים מחקר באינטרנט לפני שהם קונים מוצר או נרשמים לשירות כלשהו.

הם מבקרים באתרי השוואות מחירים, הם קוראים סקירות ומשווים תכונות לפני שהם לוקחים את ההחלטה הסופית.

הצרכנים של היום הרבה יותר מודעים מאשר הדורות הקודמים. אם תתנו להם מידע איכותי לגבי הבעיה או הצורך שהמוצר או השירות שלכם יכול לפתור להם, תוכלו לקדם אותו בצורה הטובה ביותר.

תוכן בעל איכות גבוהה מעורר אמון

לפי סקר צרכנים שנערך לאחרונה, 80% מהצרכנים סומכים על סקירות מקוונות בדיוק כמו שהם סומכים על המלצה אישית מחבר לגבי מוצר או שירות.

תוכן גולשים כמו סקירות מקוונות יכול להרים או להפיל עסק.

התוכן מדגים את היושרה של המותג. הוא מעורר אמון ולכן מוביל למכירות.

פיסת תוכן הממוקמת היטב כמו פוסט בבלוג יכול להרגיע צרכנים ולגרום להם לסמוך על המותג שלכם על פני המתחרים. זה יגרום לעסק שלכם לבלוט בתוך שוק מאוד צפוף.

כיצד אתם יכולים להשתמש בשיווק באמצעות תוכן כדי לעורר אמון?

  • להתחבר לדמות בעלת השפעה ולגרום להם להמליץ על מוצר או השירות שלכם.
  • ליצור בלוג פופולרי בעל סמכת גבוהה בתוך הנישה שלכם.
  • להזמין פוסטים של אורחים מומחים בתוך התעשייה בבלוג או באתר שלכם.
  • אתם צריכים לתרום פוסטים משלכם כאורחים באתר או בלוג מפורסם.
  • אתם צריכים לבקש מלקוחות מרוצים להשאיר סקירה על העסק שלכם ברשתות החברתיות.

סיכום

אז עכשיו אתם יודעים מדוע שיווק באמצעות תוכן הוא כל כך חשוב, כיצד הוא מעורר אמון ומדוע הוא מגדיל את המכירות. נשמח לשמוע על אסטרטגיית שיווק התוכן שלכם.

האם יש לכם בלוג, ערוץ יוטיוב או פודקסט? כיצד אתם יוצרים ומפיצים את התוכן שלכם? שתפו את המחשבות שלכם איתנו ונוכל לעזור לכם.

פוסטים אחרונים

סגירת תפריט
דילוג לתוכן