איך לבנות רשימת תפוצה שתביא לכם כסף?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

אחת השאלות שאני נשאל לאחרונה היא האם שיווק בדואר האלקטרוני עדיין עובד?

כיום, עם כל כך הרבה מדיה חברתית מסביב, כל כך הרבה רעש, זה קל להאמין שלאף אחד לא אכפת יותר מהמיילים שאתם שולחים.

זו דרך חשיבה לא נכונה.

שיווק בדואר האלקטרוני עדיין יעיל כפי שהוא היה בעבר, למעשה זו אחת הצורות של שיווק מקוון שנותנת לכם את האפשרות הגבוהה ביותר של החזר ההשקעה (ROI).

זה חותך את העומס והרעש של המדיה החברתית ועושה שימוש בדואר אלקטרוני אמין וידידותי על מנת לשלוח מידע בעל ערך ומשאבים לקהל שלכם.

מה הופך סוג כזה של שיווק לכל כך פופולרי שכמעט ללא עלות ניתן להתחיל קמפיין שיווק בדואר האלקטרוני.

זה רק עניין של עיצוב המייל, כתיבה ותיאור של הצעה שלכם. זה הכל, אתם מוכנים להתחיל.

הסיבה לכך ששיווק בדואר האלקטרוני הוא כל כך יעיל היא מפני שהמיילים הולכים ישירות לתיבת הדואר של הלקוחות שלכם.

אתם לא צריכים לדאוג בנוגע לאלוגריתמים וגורמים אחרים כמו שיווק במדיה החברתית וקידום אורגני.

אתם יכולים להיות בטוחים שהמיילים יגיעו לתיבת הדואר של הלקוח ובהנחה שכתבתם כותרת משכנעת, אתם יכולים להיות בטוחים גם שיקראו אותם.

דבר נוסף שהופך קמפיינים בדואר האלקטרוני לכל כך חזקים הוא שהם ניתנים למדידה בקלות.

אתם יכולים לעקוב בקלות אחר התוצאות של הקמפיין שלכם ולראות כמה אנשים פתחו את המיילים וכמה מהם לחצו על ההצעות.

זה מאפשר לכם לנהל את הקמפיין שלכם בצורה הרבה יותר יעילה.

איך להתחיל את הקמפיין הראשון שלכם?

הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות הוא להחליט כיצד אתם רוצים לשלוח את המיילים שלכם.

אתם צריכים להירשם לספק שירות של דואר אלקטרוני כמו רב מסר, שלח מסר ותוכלו לקבל לקבל גישה לתוכנה שלהם תמורת עלות חודשית ולהיעזר בשירותים שלהם.

ספק שירות של דואר אלקטרוני מארח את השיווק שלכם באמצעות הדואר האלקטרוני על השרתים שלו.

הם מספקים לכם תבניות של דואר אלקטרוני, מנהלים קמפיינים מרובים ונותנים לכם את הכלים לעקוב אחר התוצאות של הקמפיין שלכם.

קיימים ספקי שירות דואר אלקטרוני רבים וטובים.

בנייה נכונה של רשימת תפוצה

אם אתם רוצים לבנות רשימת תפוצה משלכם, אתם צריכים לעשות את זה בדרך הנכונה, בדרך הלגיטימית וזו הדרך היחידה שבה זה עובד.

כך אתם יכולים לעשות את זה:

טיפ 1: צרו כפתורים שמניעים לפעולה באתר שלכם ובקשו את המייל של הגולש תמורת תוכן בעל ערך כמו סרטון או מדריך שתתנו לו בתמורה.

טיפ 2: צרו עמוד נחיתה. דפי נחיתה הם חיוניים למאמצי השיווק שלכם.

טיפ 3: תפעילו תחרויות באתר וברשתות החברתיות שדורשות מאנשים להירשם למיילים שלכם.

טיפ 4: תוסיפו טופס הרשמה לכל החשבונות שלכם במדיה החברתית.

טיפ 5: תארחו וובינר כדי שאנשים יוכלו להירשם עם כתובות הדואר האלקטרוני המאומתות שלהם.

טיפ 6: תשקיעו בקמפיין פרסום ממומן בגוגל או פייסבוק. המודעות צריכות לכלול קישור לעמוד הנחיתה שלכם בו יופיע טופס להשארת המייל.

טיפ 7: תציעו מתנות, פרסים או משהו בעל ערך כמו ספר אלקטרוני בחינם על כך שהופכים להיות מנויים לרשימה שלכם.

בכל פעם שאתם מבקשים ממישהו את כתובת הדואר האלקטרוני שלו, אתם צריכים לענות על השאלה הבסיסית הזאת: "מה יוצא לי מזה?" זה אומר שאתם צריכים לפתות אנשים להיות מנויים ברשימה שלכם בכך שתציעו הטבות בתמורה.

תקבעו את המטרות שלכם

למה להתחיל קמפיין שיווק בדואר האלקטרוני? מה אתם רוצים שהנמענים שלכם יעשו לאחר שקראו את המיילים? כיצד אתם מתכננים לעקוב אחר ההצלחה של הקמפיין שלכם?

יש מספר שאלות שאתם צריכים לחשוב עליהן.

קמפיין השיווק בדואר האלקטרוני שלכם צריך להיווצר עם מטרה סופית ברורה.

מה אתם רוצים שהמנויים שלכם יקנו או האם יש שירות כלשהו שאתם רוצים שהם ירשמו אליו? האם אתם הולכים לספק להם קודים לקופונים או הנחות?

כיצד אתם מתכננים לגרום למנויים שלכם להיות מעורבים? האם הכותרות שלכם מספיק חזקות כדי שיאלצו את המנויים ללחוץ על המיילים שלכם ולקרוא את התוכן שלהם? האם התוכן שלכם אינפורמטיבי, מעניין וחינוכי? האם יש לו הנעה ברורה לפעולה?

לסיום, איזה סוג קמפיין זה הולך להיות? האם זה הולך להיות ניוזלטר רגיל? האם יהיה סקר או הזמנה לאירוע? הצעה מפתה? אלו רק חלק מהדברים שכל משווק צריך לשקול.

לסיכום

הדבר החשוב ביותר כאשר מתחילים קמפיין בדואר האלקטרוני הוא להיות נחושים, סבלניים ולהתמיד.

זה הולך לקחת מאות מיילים עבור כל ליד שעומד בדרישות, אבל אם תמשיכו ותישארו על המסלול, זה ישתלם לכם בסופו של דבר.

מאמצי השיווק בדואר האלקטרוני בהחלט ייתנו לכם את התוצאות שאתם מחפשים ואפילו אם הדברים לא יילכו כפי שציפיתם, לפחות תרגישו בנוח עם הידיעה שניסיתם וזה לא עלה לכם יותר מידי כסף.

זה סיכון נמוך אבל אסטרטגיית שיווק בעלת תגמול גבוה.

פוסטים אחרונים

סגירת תפריט
דילוג לתוכן